10 בתי מלון וכפרי נופש בקפריסין – הטובים ביותר לשנת 2022

בקפריסין נמצאים כמה מבתי המלון וכפרי הנופש הטובים בעולם. הקפריסאים חיים ונושמים תיירות ויודעים איך להסביר פנים למבקר. העובדה הזו נעשית הכי ברורה כשבוחרים בפעם הראשונה בית מלון בקפריסין או כפר נופש בקפריסין ורואים את הפאר והשפע שנפרשים בפנינו בתמורה לסכומים משתלמים במיוחד.

העובדה שבקפריסין פועלים כיום מעל 800 בתי מלון יכולה להפוך את המבחר למציף. בגלל זה החלטנו לכלול את עשרת בתי המלון וכפרי הנופש המובילים בקפריסין לשנת 2022, על סמך חוות הדעת של מטיילים מכל העולם.

1. מלון אליסיום (Elysium Hotel)

מיקום: פאפוס

כתובת: Queen Verenikis Street PO Box 60701, Paphos 8045 Cyprus

ממוקם במקום הראשון ברשימת בתי המלון הטובים ביותר בקפריסין מספר שנים ברציפות, מלון אליסיום בפאפוס מציע אווירת יוקרה במחיר נוח, קירבה לחוף הים ולמסעדות הטובות באיזור, ארוחת בוקר כלולה, שירות חדרים נרחב וחדרים גדולים ומפנקים עם טלוויזיות גדולות.

מן הביקורות: "לא הצלחנו למצוא דבר אחד שלא היה טוב במלון הזה. הצוות היה מדהים, האווירה מדהימה, המתקנים מדהימים… פשוט חוויה נפלאה מהתחלה עד הסוף. המילה לוקסוס אפילו לא מתחילה לתאר את המלון הזה…"

2. כפר הנופש אולימפיק לאגון ריזורטס (Olympic Lagoon Resorts)

מיקום: פאפוס

כתובת: Poseidonos Ave, Paphos 8042 Cyprus

כפר נופש בשיטת הכל כלול בפאפוס שמציע מיקום מטריף על החוף במרכז העיר ההיסטורית. כפר הנופש הזה מתאים לזוגות ולמשפחות עם ילדים ומספק שפע של פעילויות ומתקנים, בידור מטעם כפר הנופש, חדרים מכל הסוגים, מחדרי משפחות ענקיים ועד סוויטות ירח דבש עם בריכות פרטיות (!)

מן הביקורות: "חדרים גדולים ונוחים. איזור הבירכה נקי ומאוד נעים עם הרבה פינות ישיבה. אוכל ושתייה ברמה גבוהה מאוד בשביל הכל כלול. המזנון המרכזי מאוד מרווח ומאורגן היטב…"

3. מלון ארבע העונות קפריסין (Four Seasons Cyprus Hotel)

מיקום: לימסול

כתובת: 67/69 Amathountos Avenue, 4532, Limasso

מלון יוקרתי ומפנק במיקום מנצח. במרחק 2 דקות הליכה מחוף וופה, 9 ק"מ מהמוזיאון לארכיאולוגיה של לימסול ו-16 ק"מ מטירת לימסול. בתוך המלון פועלות 5 מסעדות ו-3 ברים, 2 בריכות חיצוניות, ספא וחדר כושר ואפילו רצועת חוף פרטית ומרכז צלילה. מי צריך יותר.

מן הביקורות: "המלון הכי טוב שהייתי בו! … השירות מדהים ללא יוצא מין הכלל." "צוות אירופי מגוון ושירותי ברמה הגבוהה ביותר, מתקנים נפלאים , אוכל מגוון ונהדר (ארוחת בוקר מהממת מכל זווית) בקיצור מומלץ בחום."

מלון חוף קריסטל ספרינגס (Crystal Sprinds Beach Hotel)

מיקום: פרוטאראס

כתובת: 95, Vrysoudion Street, Protaras, Paralimni 5295 Cyprus

פרוטאראס היא עיירת נופש בצד הדרום מזרחי של קפריסין. היא ממוקמת בקרבת איה נאפה, אבל בניגוד אליה, מתאימה יותר למשפחות ולמטיילים המחפשים טיול שלו ורגוע בקרבת חופים מהממים ונקיים ושקט מסביב. מלון קריסטל ספרינגס מעוטר בפרסים ויושב בתוך גנים טרופיים מרהיבים באחד האיזורים היפים ביותר בקפריסין, ומציע שפע של מתקנים, שירות מהמדרגה הראשונה ונוף עוצר נשימה.

מן הביקורות: "בילינו 7 ימים במלון והצטערנו לעזוב. הצוות וההנהלה ידידותיים במיוחד, עוזרים ויוצאים מגדרם לסייע בכל דרך."

5. מלון אחים קונסטנטינו חוף את'ינה (Constntinou Bros Athena Beach)

מיקום:  ירוסקיפו

כתובת: Theas Afroditis Ave, Geroskipou 8101 Cyprus

לאחר ששופץ, המלון הזה, שממוקם בעיר ירוסקיפו בדרום-מערב קפריסין  (בסמוך לפאפוס), מציע לאורחים מבחר מתקנים עצום ונוחות מירבית של מלון 5 כוכבים. הוא נמצא בדיוק על החוף בקאטו פאפוס (Kato Paphos), מרחק הליכה מן הנמל היפהפה והאתרים הארכיאולוגיים, החנויות וחיי הלילה. חדרים גדולים עם חלונות מהתקרה לרצפה הופכים את הנוף לחלק מהחוויה, שכוללת בנוסף 2 בריכות (חיצונית ומקורה מחוממת בחורף), ג'קוזי ואפילו – פארק מים משופע מתקנים לכל הגילאים.

מן הביקורות: "פשוט מושלם. יש המון בידור, פארק המים לקטנטנים היה בדיוק מה שהקטנה שלנו רצתה. בחירת האוכל הייתה יוצאת מן הכלל. המיקום של המלון מצוין בגלל שהוא בדיוק על החוף."

6. מלון אנאבל (Annabelle Hotel)

מיקום: פאפוס

כתובת:  10 Poseidon Avenue, Paphos 8041 Cyprus

מלון מעוצב בצורה מוקפדת ומנוהל באווירה משפחתית ונעימה, וכמו שעולה מהביקורות, כזה שאורחים רוצים חוזרים אליו שוב ושוב. חללים נעימים וקרירים ברחבי המלון, שירות אדיב ואישי גם נמצאים כאן לצד 4 מסעדות ו-5 ברים שמספקים יינות מקומיים, תוצרת טרייה ומוזיקה חיה בכל ימות השבוע. תמצאו כאן קסם קפריסאי אמיתי שמשקף את היופי של האי כולו.

מן הביקורות: "ביקרנו כבר שלוש פעמים במלון אנאבל והוא מרגיש כמו לחזור הביתה. טוב כל כך לחזור למלון הזה ולהישאר כאן זה לוקסוס אמיתי. הרגשנו בבית מהרגע הראשון שנכנסנו בדלת. המיקום הוא מדהים ומזנון ארוחת הבוקר הוא ברמה הגבוהה ביותר עם מבחר אדיר של אוכל מבושל. כל הצוות היה מועיל ואדיב במיוחד. יש כאן אווירה חמה ומקבלת שגורמת לאורחים להרגיש מוערכים ומכובדים."

7. כפר נופש וספא סופיאנה (Sofiann Resort & Spa)

מיקום: פאפוס

כתובת: 10 Poseidon Avenue, Paphos 8041 Cyprus

כפר הנופש וספא סופיאנה הוא מלון הכל כלול שממוקם במרכז של קאטו, פאפוס בצד הדרום-מזרחי של האי. המלון מתאים למשפחות והעובדה שכל הארוחות כלולות אומרת שלא תצטרכו לתכנן מראש מתי ואיפה אוכלים. יש מגוון גדול של חדרים. יש אפילו חדרים שמובילים ישירות לבריכה. יש מגלשות מים, שתי בריכות, מקומות רביצה והשתזפות ושמשיות.

מן הביקורות: "מלון נקי וידידותי, משקאות ברמה גבוהה, אוכל מעולה במיוחד בשביל הכל כלול… החדרים גדולים ומסודרים… מיקום מצוין קרוב להכל. ממליצים לכולם."

8. כפר נופש חוף ניסיבלו (Nissiblu Beach Resort)

מיקום: איה נאפה

כתובת: 75C Nissi Avenue, Ayia Napa 5330 Cyprus

כפר הנופש המשודרג 5 כוכבים חוף ניסיבלו משופע בתרבות קפריסאית מודרנית ומציע מבחר של אפשרויות לינה יוקרתיות כמו חדרי סופריור וסוויטות, שמשקיפות על הים התיכון. כפר הנופש מבטיח לתת לכם להתפנק ולהנעים את חמשת החושים, עם מטעמים קולינריים בשפע, בידור ברמה גבוהה, בריכות מושלמות, ועוד ועוד.

מן הביקורות: "מלון מדהים, צוות מדהים. בדיוק חזרנו משבוע בניסיבלו. זו הייתה החופשה הכי נפלאה שהייתה לנו. מהרגע שהגנו ועד לשנייה שעזבנו, כל חבר צוות גרם לנו להרגיש בבית וחלק מהמקום. ארוחת הבוקר הייתה מטורפת, מועדון הילדים היה מקסים והבן שלי נהנה מכל רגע."

9. מלון אלמירה (Almyra)

מיקום: פאפוס

כתובת:  12 Poseidon Avenue, Paphos 8041 Cyprus

מלון 5 כוכבים למשפחות שהופך את היוקרה לנגישה לכולם. אלמירה יושבת בתוך 32 דונם של גנים מעוצבים בקו החוף של פאפוס. אלמירה מציעה מגוון טיפולי ספא מבוססי-מים המשולבים עם נופים מרהיבים אל הים התיכון, סוויטות משיקות למים ומרפסות גג מוארות בנרות. אלמירה היא שילוב מפנק של עיצוב מודרני, מתקנים חדשניים ומאפיינים ידידותיים למשפחה: שילוב אמיתי בין חופשה משפחתית להנאה בטעם טוב וברמה גבוהה.

מן הביקורות: "לא יכולנו למצוא דבר אחד שלא אהבנו במלון, בצוות או באוכל. נקי מאוד, מבחר עצום של מאכלים והצוות תמיד היה שם לעזור ולא היה דבר היה טרחה גדולה מדי עבורם. המלון הפך את החופשה שלנו למושלמת. נחזור בוודאות."

10. מלון אלכסנדר (Alexander the Great Hotel)

מיקום: פאפוס

כתובת: Poseidonos Ave 14, Paphos 8041 Cyprus

מלון יוקרתי, ותיק בפאפוס שמשקיף ישירות על החולות הזהובים של חוף רחצה יפהפה ונקי. רק מספר מדרגות אל החוף, פינת גן העדן הזאת משלבת חדרים חכמים, מתקנים רבים לנוחיותכם ואוכל עילאי. המלון הופך אורחים רבים לאורחים-חוזרים והשירות ממדרגה ראשונה שלו מספק למשפחות ולזוגות את הבילוי האולטימטיבי. כל זה בסביבה היפה ביותר עם נוף פנורמי שמשתרע עד לטירה הימי ביניימית הקרובה לנמל הישן.

מן הביקורות: "מלון מדהים, אנחנו לא יכולים לחכות לחזור! אני לא יכול להמליץ מספיק על המלון הזה. פעם ראשונה שלי במלון אלכסנדר וכבר קבענו לשנה הבאה… חדר יפהפה, נקי במיוחד, מיטות חוף מוקצות במיוחד לפי חדר היו תוספת מעולה, והצוות היה ידידותי מאין כמותו."

שלחו לנו וואטסאפ

רוצים להבין איך למצוא נכס בקפריסין היוונית שמניב כ-8% תשואה?

השאירו פרטים עכשיו וקבלו גישה להרצאת נדל"ן