3 דברים משותפים לקפריסין היוונית, תל אביב וקליפורניה?

חברות הייטק רבות מכל העולם מעבירות את הפעילות שלהן לקפריסין היוונית בגלל הטבות מס ובגלל שהיא מדינה באיחוד האירופאי

בעקבות המלחמה בין רוסיה ואוקראינה המון עובדי היי טק ואנשי עסקים מצליחים מעתיקים את מקום המגורים שלהם לקפריסין היוונית

מושקעים משאבים אדירים לפיתוח האי: מרינה חדשה בלרנקה, הקזינו הכי גדול במזרח התיכון בלימסול ומרכזי נופש עצומים בפאפוס

פתרון טכנולוגי ומענה מקיף להשקעה בקפריסין

את שוק הנדל"ן בקפריסין היוונית גילינו ב-2018. התרבות, היופי המקומי והפוטנציאל האדיר שיש לאי להציע מיד קרצו לנו. כל אלו והקירבה לישראל הציבו את קפריסין כיעד המועדף עלינו בהשקעות נדל"ן. בנוסף לקירבה, שני דברים לא פחות חשובים משכו את תשומת ליבנו: התשואות הגבוהות על שכירות שאפשר לקבל בקפריסין היוונית והעובדה שמדובר במדינה אירופאית.

בהיותנו אנשי היי טק לשעבר, הדבר הראשון שעשינו היה מחקר מעמיק בעזרת כלים טכנולוגיים שפיתחנו לאיתור עסקאות נדל"ן מעניינות. בנינו מערכת שיודעת לאסוף מידע על כל העסקאות שמתפרסמות באי. למדנו מהר מאוד למצוא את ההזדמנויות הטובות ביותר ויצאנו לדרך. אחרי מספר רכישות, שביצענו בעיקר עבור עצמנו, הביעו עניין גם חברים ובני משפחה והשאר, כמו שאומרים, היסטוריה.

היום אנחנו יודעים לתת מענה מקצועי לכל אספקט של רכישת הנדל"ן בקפריסין היוונית עם אנשי מקצוע אמינים שעובדים אתנו לאורך כל הדרך. אנחנו נותנים מענה בכל שלב של העסקה, החל מאיתור הנכס עד למציאה של שוכרים אמינים, אך הגאווה האמיתית שלנו היא מוצר הדגל של החברה: דירה בראש שקט. אנחנו מוכרים נכס, כאשר הוא כבר מאוכלס ומוכן עם חוזה שכירות ארוך טווח. כך הרוכש מקבל שקט נפשי ולא צריך להתעסק בשום דבר שקשור להשבחה או טיפול בנכס או מציאת שוכרים. המחיר שאנחנו מוציאים הוא סופי וכולל את כל ההוצאות הקשורות לרכישה, ככה שהרוכש יודע מראש בדיוק כמה הוא משלם על הנכס בלי הפתעות בדרך.

תהליך רכישת נכסים בקפריסין

יש שתי אפשרויות לרכוש נכס: רכישה בתור אדם פרטי או חברה. נפרט כאן רכישת נכסים בתור אדם פרטי.

רוצים לרכוש נכס באמצעות חברה? צרו איתנו קשר עכשיו

רכישת נכסים באופן פרטי

במקרה זה, הקונה של הנכס הוא אדם פרטי

  • הרוכש והמוכר חותמים על חוזה מכר. לכל צד יש עו"ד שמלווה את העסקה
  • לאחר חתימת החוזה, הרוכש מגיש טופס מיוחד למועצה האזורית. בטופס, הרוכש מצהיר על הכוונות שלו לרכישת הנכס ולאילו מטרות הוא הולך להשתמש בו.
  • הרוכש פותח חשבון בנק בקפריסין היוונית*
  • המוכר דואג לשלם את המסים והתשלומים לרשויות המים, החשמל וכן אגרות של העירייה. המוכר משלם מס על הרווח שעשה ממכירת הדירה (מס שבח) בשיעור של 20%. כלומר, נניח והמוכר קנה דירה ב-300,000 יורו לפני שנה ומוכר אותה היום ב-330,000 יורו, הוא ישלם עבור ההפרש בין המכירה והקנייה (30,000 יורו) מס בגובה 20%. במקרה הזה – 6,000 יורו.
  •  
  • בשלב האחרון נפגשים הצדדים, או עורכי הדין  שמלווים אותם, ברשות למקרקעין של קפריסין היוונית ומעבירים את הדירה ואת התשלום על הנכס במקום באמצעות צ'ק בנקאי.
    כל התהליך לוקח חודשיים בממוצע.

* סעיף זה הוא לא חובה, אך מקל משמעותית על התנהלות מול שוכרים מקומיים והתנהלות בעת מכירת הנכס בעתיד.

איך עובד מיסוי נדל"ן בקפריסין?

לפני שנכנסים להשקעה בנדל"ן, רצוי להבין את חוקי המיסוי בקפריסין היוונית כדי להימנע מהפתעות לא נעימות לאחר מימוש הנכס.

כאשר אדם רוכש נכס בקפריסין היוונית הוא משלם אגרות לרשויות מקומיות. צור איתנו קשר כדי לברר את הגובה ואת סוגי האגרות השונות שמשלמים בעת רכישת הנכס.

מס שבח – מס שבח בקפריסין הוא 20% והוא משולם אך ורק על הרווח שנוצר בעקבות מימוש הנכס. כלומר, נניח ורכשת נכס ב-1,000,000 יורו ומכרת אותו ב-1,500,000 יורו, אז מס שבח חל רק על 500,000 יורו ולא על כל הסכום.

מס הכנסה על שכירות – בקפריסין היוונית, בעלי נכסים לא משלמים מסים על הכנסות משכירות עד לגובה של 19,500 יורו בשנה. אם הכנסה משכירות עוברת את 19,500 יורו בשנה, אז יחול על ההכנסה העודפת מס בגובה של 20%. לדוגמא, אם בעל הנכס קיבל הכנסה משכירות בגובה של 29,500 יורו במהלך שנת מס מסוימת, את המס בגובה 20% הוא ישלם על ההפרש שבין 19,500 יורו (הכנסה פטורה ממס) לבין 29,500. כלומר, הוא ישלם 20% על 10,000 יורו, שזה 2,000 יורו. במקרים מסוימים ניתן להפחית את גובה המיסוי ולהגדיל עוד יותר את הרווחים הפטורים ממס.

צרו קשר איתנו כדי לברר איך אפשר להגדיל את גובה ההכנסה הפטורה ממס ולהפחית את המיסוי על דמי שכירות בקפריסין היוונית.

רוצים לשמוע איך תרכשו נכס מושכר עם תשואה גבוהה?

אנחנו נספק לך נכס שמכניס שכירות חודשית גבוהה לטווח ארוך. התמחור של כל נכס כבר כולל בתוכו את כל העלויות הנלוות, ככה שיש לך דירה בראש שקט.

הנכס הכי משתלם מכל ההצעות שלנו כרגע

Mairoza 2 - החזר שנתי 22,800€

Mairoza 2 - החזר שנתי 22,800€

דירה שממוקמת באיזור הכי מבוקש בעיר לימסול. קרובה לים ולמרכז העיר. מרחק הליכה מהמרינה והעיר העתיקה. הדירה מושכרת לטווח ארוך.

250 מטר מהים

דוד שמש

3 חדרים

מרוהטת קומפלט

מעלית בבניין

בניין בן 26 שנים

חניה בטאבו

משופצת מהיסוד

מזגן בכל חדר

2 מרפסות

96 מ"ר

קומה 4 מתוך 5

דמי שכירות בחודש: 1,900€

סכום השקעה: 325,000€ (כולל כל ההוצאות הנלוות)

תשואה שנתית משכירות לפני עליית ערך: 7%

שלחו לנו וואטסאפ

תשאיר פרטים ונחזור אליך תוך שעה

רוצים להבין איך למצוא נכס בקפריסין היוונית שמניב כ-8% תשואה?

השאירו פרטים עכשיו וקבלו גישה להרצאת נדל"ן